Genel Diş Hekimliği

Aile ve genel diş hekimliği, eksiksiz ve kapsamlı diş bakımı sunan her yaştan hastalar içindir.

Perfect Dental olarak, muayeneler, ağız sağlığı konsültasyonları ve gerekli diş tedavilerini içeren profesyonel diş sağlığı hizmetleri sunuyoruz. Çocuklara ağız hijyenini öğretmek, ömür boyu sağlıklı ve güzel bir gülümseme sürdürmelerine yardımcı olabilir.

diş röntgen

Danışmanlık

Diş hekimlerimiz, röntgen taraması ve diş muayenesine dayalı olarak dişleriniz için bir restorasyon planı hazırlayacaktır. Önerilen çözümlerden tamamen memnun kaldıktan sonra tedavinize başlayacağız.

botoks

Botoks

Botoks diş eti gülümseme tedavisi ile güvenle gülümseyin. Bazı insanlar gülümsediğinde, üst dudaklarının üst dişlerinin daha üzerine çıktığı, diş etlerini açığa çıkardığı ve çekici olmayan bir gülümseme ürettiği bilinmektedir. Bu durumun nedenlerinden biri ise üst dudağı yükselten hiperaktif kastır. Botoks bu durumun aşılması için en iyi çözüm yöntemidir

endodonti

Endodonti

Endodonti, dis pulpasina kadar ilerlemis problemler ile ilgilenen dis hekimligi dalidir. Pulpa disin merkezinde ve her dis kökünün kanallarinda yer almaktadir. Disi besleyen baglayici doku, kan damarlari ve sinirlerden olusur. Dis olustuktan sonra pulpa, pulpa odasindan ve kök kanallarindan güvenli bir sekilde alinabilir.

lazer diş tedavisi

Lazer Tedavisi

Lazer kelime anlamı olarak, tek renkli, düz ve enerji taşıyan ışık demeti. Diş hekimliğinde ise ağrısız, iğnesiz, anestezisiz dişlerdeki çürük dokuları temizlemek, dişeti ameliyatlarını yapabilmek gibi tedavilerde kullanılmaktadır.

periodonti

Periodonti

Dişler düzgün temizlenmediğinde, üzerlerinde ve aralarında biriken yiyecek artıkları bakteriler üretirler. Bakteri plağı dediğimiz bu püremsi birikintiler, diş çürüklerinin ve dişeti iltihaplarının baş sorumlusu olup, zamanla tükürüğün çökelmesi sonucu diş taşlarını oluştururlar.

Bakteri plağının içinde üreyen mikroorganizmalar, şekerli gıdaları parçalayarak asit üretirler. Ve bu asit, dişi küçük bir bölgeden başlayıp giderek büyüyen bir şekilde çürütür. Daha ileri safhalarda çekim kaçınılmaz olabilir.

diş dolgusu

Diş Dolgusu

Diş çürükleri tespit edildikten sonra, zaman kaybedilmeden diş tedavisi yapılması gerekir. Diş çürüklerinin tedavisi diş dolgusu ile yapılır. Diş dolgusu, dişteki çürüğün temizlenmesini takiben, dişin estetik ve fonksiyonun sağlanabilmesi amacıyla, oluşan diş boşluğunun uygun maddelerle kapatılarak, dişe çürümeden önceki doğal biçimini vermeye yönelik bir uygulamadır.