güzel gülüş

Gülüş Tasarımı

Gülüş tasarımı kişinin gülüşünü zirkon kaplamalar, bonding, beyazlatma, diş eti operasyonları, köprüler, diş boyu ayarlaması ve dudak şekillendirmeleri gibi tekniklerle istenilen duruma getirilmesidir.Gülüş tasarımı yapılan kişinin diş etleri normal görüntüsüne kavuşur,

estetik gülüş

Estetik Diş Hekimliği

Estetik diş hekimliği restoratif alanda da hastaya tedavi edici olanaklar sunmuştur. Örneğin diş dolguları çürümüş dişlerde uygulanan en yaygın tedavidir. Estetik diş hekimliği bazı tedavi aşamalarında lazer gibi teknolojileri klinik ortamda kullanarak iyileşme sürecini hızlandırma ve hastanın konforunu artırma yönünden birçok avantaja sahiptir.

diş implantları

İmplantlar

İmplant çene kemiğine yerleştirilen ve protezlere destek için yapılan yapay diş kökleridir.

Bunlar eksik dişlerin yerine yapılan, uzun ömürlü ve yaşam boyu sorunsuz şekilde kullanılabilen daha çok titanyumdan yapılan vidalardır. Bunlar diş doktorları tarafından steril ortamlarda küçük bir cerrahi işlemle çene kemiğine yerleştirilirler.

sinüs lifting

Ağız ve Çene Cerrahisi

Ağız ve çene bölgelerindeki sert ve yumuşak dokuların hem fonksiyonel hem estetik yönlerini ilgilendiren hastalıkların, yaralanmaların ve bozuklukların yardımcı tedavisidir.

total protez

Protetik Diş Hekimliği

Protetik diş tedavisi, kaybedilen dişler ve ağız içi çevre dokuların hastaya tekrar kazandırılmasını hedefleyen diş hekimliği bölümüdür. Dişler ve çevre dokularının kaybı estetik, fonksiyonel, fonetik ve moral açısından kayıplara neden olacaktır. Bu nedenle bu kayıpların protezler yapılarak tedavi edilmesi gerekmektedir.

pedodonti

Genel Diş Hekimliği

Ağız ve diş sağlığı genel vücut sağlığının çok önemli bir parçasıdır. Ağız hijyeni iyi olmadığı takdirde, genel vücut direnci düşebilir ve hastalıklara yakalanma riski artabilir. Dişlerin ağızda, uzun vadede sağlıklı kalması için düzenli bakım ve kontrollerin yapılması gereklidir. Klinikte yapılacak diştaşı temizliği ve çürük kontrolü, oluşabilecek problemlerin erken aşamada tespit edilmesini ve önlenmesini sağlayacaktır.

pedodonti

Pedodonti

Süt dişleri normal dişlere oranla daha çok organik madde içerirler, bu nedenle çürümeye daha yatkınlardır, daha kolay ve hızlı çürürler. Çocuklar, çürüğün erken döneminde görülebilen soğuk sıcak hassasiyeti ve hafif ağrı gibi sinyalleri zamanında yorumlayamazlar.

gülüş estetiği

Koruyucu Diş Hekimliği

Koruyucu diş hekimliği diş çürümelerini ve diğer diş hastalıklarını ve durumlarını önlemek için devam eden hijyen prosedürlerinin ve günlük uygulamaların önemini vurgular. Etkili koruyucu diş hekimliği, evde ağız bakımını, koltuk tedavisi ve diş hekimleri tarafından danışmanlık alan hastalar ile birleştirir.

gülüş tasarımı

Tedavi Sonrası

-Kanal tedavisi sonrası

-Beyazlatma sonrası

-İmplant sonrası

-Diş çekimi sonrası

-Dolgu sonrası

hasta gülüşü

Online Danışmanlık

Adımları takip edin ve ücretsiz online danışmanlık için bize ağız içi fotoğraflarınızı gönderin.