Sık sorulan sorular

Genel Anestezi İmkanınız Var mı?

Hayır maalsef yoktur. Çeşitli tedaviler için lokal anestezi kullanıyoruz. Ayrıca genel anestezi sunduğumuz tedavilerin hiçbiri için gerekli değildir

Kompozit Bonding Sunuyor musunuz?

Evet sunuyoruz.

Kredi Kartı Kabul Ediyor musunuz?

Ziyaretiniz sırasında nakit ve kart kabul ediyoruz, ancak tedavinizin sonunda tam ödeme bekliyoruz.

Neden Kanal Tedavisine İhtiyaç Duyuyorum?

Dişin sinirini içerebilecek kapsamlı bir tedaviniz varsa, gelecekte herhangi bir ağrı riskini azaltmak için bir kök kanalı gerekir.

Beyazlatma İşlemi Ne Kadar Sürer?

Dişleriniz önce üzerinde birikmiş maddelerden arındırılır ve daha sonra diş etlerine bir bariyer jeli uygulanır. Daha sonra beyaztıcı ışık dişlere uygulanır ve bir ışık altında oturursunuz. Gözleriniz ışığa karşı renkli gözlüklerle korunur. İstenilen beyazlık elde edildikten sonra dişler tüm beyazlatma malzemelerinden temizlenir.

Kaybettiğim Bir Diş İçin İmplanta İhtiyaç Duyarmıyım?

En iyi seçenek elbette ve implanttır, ancak boşlukların köprülemesini sağlamak için boşlukların her iki yanındaki dişleri çapa olarak kullanan bir köprü gibi başka bir seçenek de vardır

Geçici Dişlerim Gülüş Tasarımımın Bitmiş Haline mi Benzer?

Geçici dişler elbette gülüş tasarımınızın bitmiş haline benzeyecektir ancak işlemi bitmiş gülüş tasarımınız daha ayrıntılı ve estetik görünecektir.

Diş Beyazlatma Sonrasında Dişimin Yeni Beyazlığı Ne kadar Sürer?

Beyazlatma sonuçlarının uzunluğu, ağız hijyeninize ve yeme ve içme alışkanlıklarınıza bağlıdır. Sigara içiyorsanız, güçlü renklendirilmiş içecekler (alkol, kahve, çay veya kola vb.) içerseniz beyazlatıcı etkiler hızla azalacaktır. Dişlerinizin beyazlığını korumak için 6 ay içinde işlemi tekrarlayabileceğimizi öneririz.

Kliniğiniz Nerededir?

Tüm ana otellere ve eğlence merkezlerinde yakın bir konumda Altınkum, Didim merkezindeyiz. Büyük otellere en fazla 10 dakika Altınkum sahile ise 1 dakikalık yürüme mesafesindeyiz.

Tedavim Sırasında veya Sonrasında Ağrı veya Hassasiyet Hissedecek miyim?

Bu kişiden kişiye değişmektedir. Tedavi sırasında lokal anestezi ile hiçbir ağrı duymayacaksınız.Tedavi sonrasında ise size gerekli diğer ilaçlarla birlikte reçete ile yazacağımız ağrı kesicilerle ilaç kullanarak ağrıyı minimum seviyeye duyarlı tutmaya çalışıbilmekteyiz.

Köprü nedir?

Bir köprü, her iki taraftaki dişlerin kullanılmasıyla bir boşluğu köprülemek için tek parça halinde yapılan çoklu kronlardır.

Tedavimi Diş Hekimi Ekrem Doğan Uygulayacak mı?

Ekrem Doğan kliniğimizdeki implantolog ve tedavide ihtiyaç duyulan tüm cerrahi işlemleri gerçekleştiriyor. Sunulan diğer tüm tedavilerimiz kendisinin denetiminde deneyimli hekim kadromuz tarafından gerçekleştirilmektedir.

Toplam Fiyata Neler Dahil?

Herkes farklı bir tedavi gerektirdiğinden, yalnızca bize gönderdiğiniz fotoğraflara veya yakın zamanda bir xray'a dayanarak tahmin ettiğimiz bir fiyat verebiliriz.

Tatil Paketleri Sunuyor musunuz?

Tedaviye bağlı olarak tatil paketleri sunuyoruz. Paket fırsatlar normalde tam set gülüş tasarımları ve implant tedavileri için sunulmaktadır. Bu konuyla ilgili doğrudan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Çeşitli Kaplama ve Kron Türleri Arasındaki Fark Nedir?

Kaplamalarda dişler prepare edilip üzerine dişi tamamen örtecek şekilde uygulanan tedavilerdir.

İmplantlar Bir Hafta İçinde Tamamlanabilir mi?

Çoğu implant tedavisi, operasyonun karmaşıklığına bağlı olarak bir hafta içinde yapılabilir, çünkü bazen sinüs bölgesinin de tedaviye ihtiyacı vardır ve bu tedaviyi uzatabilir. Bu kişiden kişiye değişir.

Kaplamalarım / Taçlar Zamanla Renklenir mi?

Hayır leke ya da renklenme yapmazlar. Ayrıca, seçebileceğiniz veya doğal diş renginize uyacak şekilde kullanabileceğiniz bir renk skalasına sahip olduğumuzdan, dişinizin beyaz tonunun nasıl olmasını istediğinizi seçebilirsiniz.

Seçilen Tedavinin Fiyatları Nelerdir?

Her tedavinin içeriğine göre fiyatlar değişkenlik göstermektedir. Detaylı bilgi için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Tedavi Sürecinde Yemek Yiyebilir miyim?

Çoğu tedavide normal şekilde yemek yiyebilirsiniz, ancak bazı hassas tedavilerimizde hafif bir diyet önerilebilir.

Kliniğinizden Nasıl Randevu Alabilirim?

Facebook, Instagram ve elbette web sitemizde çeşitli sosyal medya sayfalarımız var. Ayrıca doğrudan telefon, e-posta veya Whatsapp ile bizimle iletişime geçebilirsiniz. Ayrıca web sitemize bağlı webchat ile de bizimle iletişime geçip randevu talebinde bulunabilirsiniz.

Gülüş Tasarımımın Tamamlanması Ne kadar Sürecek ?

Tam bir taç veya kaplama ağzına sahip olmak istiyorsanız, bu 1 hafta ila 10 gün içinde tamamlanabilir. İmplant tedavisi için iki aşama vardır. İlk tedavi aşaması, implantların miktarına bağlı olarak yerleştirilmesinin tamamlanması bir hafta ila 2 hafta sürebilir. Kemik ve implantlar birbirine yapışırken 4/6 aylık bir bekleme süresi vardır. Bu iyileşme sürecinden sonra, kronların yerleştirilmesi bir hafta ila 10 gün sürebilir.

Hangi Ödeme Yöntemini Kabul Ediyorsunuz?

Ödemeniz sırasında nakit ve kart kabul ediyoruz, ancak tedavinizin sonunda tam ödeme bekliyoruz.

Gülüş Tasarımda Dişlerim İçin Farklı Tonları Seçebilir miyim?

Doğal diş renginize uyacak şekilde seçebileceğiniz veya kullanabileceğiniz bir renk skalasına sahip olduğumuzdan, dişinizin beyaz tonunun istediğiniz gibi seçebilirsiniz.

İmplantlar bir hafta içinde tamamlanabilir mi?

Kaplamalarım / taçlarım zamanla lekelenecek mi?

Hayır lekelenmezler. Ayrıca, seçebileceğiniz veya doğal diş renginize uyacak şekilde kullanabileceğiniz bir renk skalasına sahip olduğumuzdan, yeni dişlerinizin beyaz tonunu istediğiniz gibi seçebilirsiniz.

Seçilen tedavi için fiyatlar nelerdir?

Her tedavi için ihtiyaçlarınız doğrultusunda farklı fiyatlarımız mevcuttur.

Tedavi sırasında normal bir şekilde yiyebilecek miyim?

Çoğu tedavide normal olarak yiyebilirsiniz, ancak daha invaziv tedavilerimizle hassasiyet sorunları nedeniyle yumuşak bir diyet önerilebilir.

Kliniklerde nasıl rezervasyon yapabilirim?

Facebook, Instagram ve elbette web sitemizde çeşitli sosyal medya sayfalarımız var. Ayrıca bizimle doğrudan telefon, e-posta veya Whatsapp aracılığıyla da iletişime geçebilirsiniz. Bizden biriyle randevu almak için bunlardan herhangi birini kullanabilirsiniz.

İmplant nedir? Herkese yapılabilir mi?

Doğal dişler çürük, dişeti hastalığı, kaza vs. gibi nedenlerle kaybedilebilir. İmplant tedavisiyle bu dişsiz boşluklara kişinin kendine aitmiş gibi yeniden “”diş” yapılabilir. İmplant tedavisi çene gelişimini tamamlamış ve genel sağlık durumu iyi olan her hastada uygulanabilir. Çok nadir görülen bazı sağlık problemlerine sahip hastalar dışında iyi ağız hijyenine sahip, diğer dental problemleri giderilmiş hastalarda implant tedavisi 35 yıldır %98’e varan başarı oranıyla uygulanmaktadır. Ayrıca son yıllarda görüntüleme ve ileri cerrahi tekniklerin gelişmesi implant için yetersiz kemik kavramını neredeyse geçersiz kılmıştır.

İmplant operasyonu sırasında çok acı hisseder miyim? Seanslar ne kadar sürer?

İmplant operasyonu sırasında ve sonrasında hastanın duyduğu ağrının seviyesi, diş çekimi işleminde hissedilen ağrıyla eşittir yani hasta açısından gayet konforlu bir operasyondur. Normal bir vakada bir implantın yerleştirilme süresi de yaklaşık 20-30 dk.dır.

Diş beyazlatma zararlı mıdır?

Diş beyazlatma hekim kontrolünde sağlıklı diş ve diş etleri olan bireylere kaliteli jeller ve cihazlar yardımı ile yapıldığında herhangi bir zarar vermez.

Bir soru sorun.

Sorularınızı cevaplamaktan mutlu olacağız.